HTML

Kisgazdák Blogja

A polgári kisgazdák nem hivatalos blogja. A bejegyzés tartalmáért a szerző felelős.

Friss topikok

Misi

Kisgazda 2008.12.24. 03:24

Egy elkapott beszélgetés.

Két sötét alak settenkedik a kihalt ferencvárosi utcákon, a Magyar Demokrata Fórum IX. kerületi irodáját keresik.

- Te komám ez a Toronyház utca?

- Nem tom nincs nálam a térkép.

- Idióta vagy, mért nem hoztad el, na mindegy keressük meg az utcát.

- Vigyázni kell, mert nem csak az MDF irodája van a toronyház utcában, hanem a komenistáké is.

- Mondtam, hogy idióta vagy, azok nem komenisták, hanem MSZP vagy mi. Azt mond meg inkább, hogy nálad vannak-e a kopogtató cédulák, tudod amit hamisítottunk.

- Mé' hamisítottuk?

- Azért, hogy jól kitoljunk a Misivel, mert nekem nem tetszik ez a Misi.

- Te vagy a főnök, te tudod, de a pénztet, amit a fénymásolásért fizettem azt add ide nekem most, mer én ezért nem akarok ráfizetni.

- Jól van, megcsináltuk a balhét megkapod. Különben is mindig én fizetem a fröccsödet, szóval csönd legyen.

- Hú, itten van az a MDF iroda.

- Na, ügyes vagy, hol vannak a cédulák? Mennyi is? 669 darab ?

- Ja, annyi. De mér ennyi?

- Azért mert azt mondtam, ki akarok szúrni ezzel a Misivel és 669 darab az pont jó lesz. - Oké főnök. Keressük meg a postaládát.

- Á, meg van. Na add ide a cédulákat. Ejnye, de nehezen fér bele, lehet, hogy kevesebb is elég lett volna. Na végre, benne van a ládában. De most már iszkoljunk haver, mert ha észrevesznek akkor baj lesz.

- Te főnök, te marha jól kitaláltad az egészet. Ezek a Misiék majd azt hiszik, hogy ez mind jó, valódi cédula és jól beadják ahhoz a választási izéhez és akkor majd az választási izé, meg azt fogja mondani, te Misi te csaltál.

lejegyezte: Kékesi Márton

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisgazda.blog.hu/api/trackback/id/tr86839433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása